View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
puuhapete Guest
|
Posted: 11.04.2007 18:42 Post subject: samick |
|
|
Olen ostamassa ensimmäistä perinteisempää jousta taljajousen rinnalle ja olen päätynyt Samickin malleihin SKB ja Eguus. Onko kellään kokemuksia kyseisitä jousista kumpi olisi kannattavampi ostos? |
|
Back to top |
|
|
Arwi
|
Posted: 12.04.2007 14:21 Post subject: |
|
|
Varmasti ihan passeleita käyttöjousia, mutta itse ainakin ajattelin hommata tuolta http://www.eastern-archery.com siten kun aika on kypsä. Hinnatkaan alkaen ei päätä huimaa vrt. samick.
Ainakin sitä kuuluisaa sriitkredittiä tulee noilla enemmän ja onhan nuo paljon tyylikkäämpiäkin.
Tälläkin palstalla taisi olla jokunen tuolta jousensa hankkinut. |
|
Back to top |
|
|
puuhapete Guest
|
Posted: 14.04.2007 12:54 Post subject: |
|
|
No niin olen tutkaillut netistä eri vaihtoehtoja ja käpistellyt yhtä Samickin SpiritII:sta #50 ja se tuntu käteen sopivalta, mutta toi Samicikin Equus olisi pituuden puolesta parempi ja jotenkin noi takedown mallit on liian modernin näköisiä vaikka ei toi Equuskaan mikään primijousi ole. Onko kukaan päässyt ampumaan tota Equusia? Vois heittää vähän kommenttia esim. onko nopeaheittoinen jos vertaa tohon SpiritII:een tai vaikka näihin Eastern-Archeryn primijousiin. Ja vielä onko yleensä vastakaarijousien heittonopeus olematon kun vertaa taljajousiin? |
|
Back to top |
|
|
|