View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Thomas Gynn
|
Posted: 14.06.2007 16:38 Post subject: Korjausehdotuksia |
|
|
Korjaisitteko nuo krjotusviheet: Foorumin aloitussivun nimi "hakmisto", ketjussa "vistit", "takisin", tämän viestinkirjoitusruudun (BBCode on) "Päälä".
Kontrollia ketjun sisältöön kun monasti lähtee tarinat melko kauas aiheesta. Asioiden löytäminen olisi näin helpompaa. |
|
Back to top |
|
|
Dan The Master
|
Posted: 15.06.2007 23:14 Post subject: |
|
|
Ällös kitise. Muuten tulee turhia aiheita ja se rasittaa vaan enemmän ihmisiä ku joutuu rassaamaan ees taas. Sitä paitsi toi "takisin" on just the best juttu täällä. Älkää siis korjatko sitä! |
|
Back to top |
|
|
jkekoni
|
Posted: 18.06.2007 10:08 Post subject: |
|
|
Joo, mun piti suomentaa tää foorumi, mutta en jaksanut tehdä loppun, kun tekstiä olikin vähän liikaa joten homma jäi vaiheseen.
PHPBB:n suomennospäkki on kait jo olemassa ainakin olen suomennettuja foorumeita nähnyt, joten voisi asentaa tänne, niin pääsis eroon tosta viritelmästä.
Tietenkin noi kirjoitusvirheetkin voisi korjata, mutta se ei rakaise kaikkia niitä kääntämättömiä juttuja.
Olen joskus hajottanut noita ketjuja, jos aihe vaihtuu, mutta toi voi olla joskus hankalaa, kun osa viesteistä viittaa sekä vanhaan, että uuteen aiheeseen. |
|
Back to top |
|
|
|