View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jylli
|
Posted: 31.10.2007 15:21 Post subject: Kohtuullinen takuuaika? |
|
|
Lähetin heinäkuun lopulla Grozerin assyrialaisjouseni takaisin valmistajalle koska jousesta tuli kiero ja se alkoi heittää ikävästi jännettä pois laukaistaessa. Nyt on mennyt kolme kuukautta (Reiner Eastern-Archerystä Paukarlahdelta lähetti jousen unkariin) ja ei ole mitään unkarista kuulunut. Onko tämä teidän mielestänne kohtuullista, jousen vuoden takuuaika alkaa nyt vasta mennä umpeen... |
|
Back to top |
|
|
Martti Auer
|
Posted: 31.10.2007 20:52 Post subject: |
|
|
Ota itse yhteyttä sinne Unkariin ja kysy asiasta. _________________ Sellainen on suuri opettaja, joka taistelee professoreita vastaan, jolloin voi tulla professoriksi. Tämä on hienostunutta, tyhmyyttä vastaan. Viisautta ei voi kuitenkaan voittaa edes viisaudella, edes zen, viisaus tarvitsee tyhmyyttä, zen, toisinaan. |
|
Back to top |
|
|
Simo Hankaniemi
|
Posted: 31.10.2007 22:46 Post subject: |
|
|
Ensin kannattaisi selvittää, onko jousi varmasti lähetetty takaisin Unkariin valmistajalle ja sitten sähköpostia sinne.
Se on ostojousen kanssa vähän sitä, varsinkin kun valmistaja on vielä toisessa maassa. Kun tekee pelin itse, niin ei ole tällaisia ongelmia. Jousen ostaminen on aina riskipeliä, varsinkin jos ei ole kyse isosta massatuontantofirmasta tai huippuluokan käsityöläisestä. G. ei ole näitä kumpaakaan, vaan jotain siltä väliltä. |
|
Back to top |
|
|
Jylli
|
Posted: 02.11.2007 20:01 Post subject: |
|
|
Juu, pitänee vielä kärsivällisesti vielä odottaa. Muutoin olen kyllä ollut tyytyväinen Grozerin ja Kassain jousiin ... |
|
Back to top |
|
|
|