View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jylli
|
Posted: 30.05.2008 12:51 Post subject: Grozerin takuukorjaus- jippii. |
|
|
Moi taas, saatana!
No niin, viime heinäkuussa Grozerin 70# assyrialaisen siyahit alkoivat vääntyilemään eri suuntiin. Olin hankkinut sen Reineriltä Paukarlahdelta ("eastern-archery"). Jousi lähti siis takuukorjattavaksi (takuu 1 vuosi, jousi 6kk vanha) unkariin.
Tammikuussa uskaltauduin kysymään että mikä on jousen tilanne kun mitään ei kuulu. Vastaus oli että jousi korjattaisiin parin viikon sisällä. Huhtikuun alussa kyselin uudestaan ja kärttyisä vastaus oli että jousi oli lähetetty Reinerille monta viikkoa sitten! Kysäisin sitten Reineriltä, joka sanoi ettei kyseistä jousta ollutkaan kyseisessä lähetyksessä!
Nyt olen sitten lähettänyt tiedustelun että voisimmeko päästä johonkin muuhun ratkaisuun kuin korjaamiseen, joka tuntuu olevan mahdotonta. Ei vielä vastausta kummaltakaan, toinen "siisöni" jo menossa pilalle... |
|
Back to top |
|
|
Jylli
|
Posted: 30.05.2008 15:42 Post subject: |
|
|
No niin, nyt tuli vastaus molemmilta. Molemmat syyttävät toisiansa!! Jippii, ja Jylli vaan on ilman jousta, mahtavaa! |
|
Back to top |
|
|
Santtu Risku
|
Posted: 30.05.2008 16:06 Post subject: |
|
|
vaadi siis uusi. _________________ "When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson |
|
Back to top |
|
|
Jylli
|
Posted: 30.05.2008 16:27 Post subject: |
|
|
Juu, kun saisi ensin vastauksen viime kysymykseeni että "mitäs nyt tehdään". Jotenkin vaan tuntuu, etteivät paskahousut ole valmiita antamaan uutta jousta ... |
|
Back to top |
|
|
Ari Rantala
|
Posted: 30.05.2008 17:54 Post subject: |
|
|
Kysäisehän kuluttajansuoja-asiamieheltä mielipidettä asiaan. Minusta tuo on helvetin huonoa palvelua...joskaan en osaa sanoa kumman osalta. _________________ I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde- |
|
Back to top |
|
|
Jylli
|
Posted: 30.05.2008 20:28 Post subject: |
|
|
Juu, homma alkaa mennä kimurantiksi! Grozerilta lähetettiin juuri lisäselvitys että "eastern archery" ei enää tilaa heiltä suoraan jousia, vaan jonkun unkarilaisen välikäden kautta. Olenkin ihmetellyt, että esim. juuri Grozerin ja Kassain jousia saa paljon halvemmalla esimerkiksi "bowshop.eu:sta" josta olen tilannut pari Kassain jousta, kuin itse valmistajilta...
Hämärähommia sano vanha karvanen kansa ! |
|
Back to top |
|
|
Simo Hankaniemi
|
Posted: 30.05.2008 23:19 Post subject: |
|
|
Ikävä sanoa tätä, mutta "easternilla" ei taida olla homma hanskassa. Tai jos on hanskassa, niin hanska on hukassa. Luottaisin tässä tapauksessa enemmän "krouseriin". |
|
Back to top |
|
|
|