Jousi Forum Index Jousi
HTML-kopio vanhasta keskustelualueesta (tältä sivulta puuttuvat liitetiedostot!)
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ötökät 3 - Mies 0

 
Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Eränkäynti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
M.Reinikainen
Site Admin


Joined: 16 Feb 2008
Posts: 1591
Location: Reso

PostPosted: 17.07.2008 01:04    Post subject: Ötökät 3 - Mies 0 Reply with quote

PER**LE!! Kuinka niinkin pienen olion (Ai helkutti mun kirjoitus käsi)pisto tekeekään kivaa kutiaa.

Olin juuri puolisen tuntia sitten tulossa kotia kohden kun yhtäkkiä muistin, että matkani varrella kasvaa sellainen kiva tammi jota olen jo muutaman vuoden pitänyt silmällä sen pyörätielle kaatumisen takia.
No ajattelin vähän käydä vilkaisemassa sen ympäristöä, kun huomasin mättäiden kolossa jotain epämääräistä liikettä josta ei saanut mitään selvää.

No seikkailija ja tutkija luonne kun olen niin meni hieman lähemmäs katsomaan ja pikkaisen kädellä sammalta nostellessani huomasin jonkin olion istahtavan ranteelleni ja silmääkään en ehtinyt räpäyttää kun jo tunsi HEl***ILLISEN poltteen kädessäni.

Nousin ylös ja olin jo aikeissani lähteä poijes kun tunsin jo toisen yhtä HEl***ILLISEN polttavan piston oikeassa lapaluussani ja kuulin pientä surinaa korvani vieressäni. Käteni viuhahti kaulani vierestä ja osuinkin johonkin jonka sitten heitin pois niin nopeasti kuin kesilläni pystyin (pisto tuli silti) samalla ottaen jo pientä sprintin poikasta takavasemmalle.

Siis AI SAA***a, että osaakin niinkin pienestä piikistä ja vielä pienemmästä määrästä myrkkyä tulla näinkin hyvä olo.
Edellinen kerta kun olen maa ampiaisen pistoksesta nauttinut on varmaan ollut kymmenisen vuotta sitten.
_________________
You can´t outrun death forever...
But you can make the bastartd work for it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
M.Reinikainen
Site Admin


Joined: 16 Feb 2008
Posts: 1591
Location: Reso

PostPosted: 17.07.2008 01:09    Post subject: Reply with quote

Ja vielä kerran, että AI HEL***TI!!!!
_________________
You can´t outrun death forever...
But you can make the bastartd work for it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
elvis



Joined: 27 Jun 2007
Posts: 343
Location: Turku

PostPosted: 17.07.2008 10:42    Post subject: Ötökät 4 - Mies 0 Reply with quote

M.Reinikainen wrote:
PER**LE!! Kuinka niinkin pienen olion (Ai helkutti mun kirjoitus käsi)pisto tekeekään kivaa kutiaa.

Olin juuri puolisen tuntia sitten tulossa kotia kohden kun yhtäkkiä muistin, että matkani varrella kasvaa sellainen kiva tammi jota olen jo muutaman vuoden pitänyt silmällä sen pyörätielle kaatumisen takia.
No ajattelin vähän käydä vilkaisemassa sen ympäristöä, kun huomasin mättäiden kolossa jotain epämääräistä liikettä josta ei saanut mitään selvää.

No seikkailija ja tutkija luonne kun olen niin meni hieman lähemmäs katsomaan ja pikkaisen kädellä sammalta nostellessani huomasin jonkin olion istahtavan ranteelleni ja silmääkään en ehtinyt räpäyttää kun jo tunsi HEl***ILLISEN poltteen kädessäni.

Nousin ylös ja olin jo aikeissani lähteä poijes kun tunsin jo toisen yhtä HEl***ILLISEN polttavan piston oikeassa lapaluussani ja kuulin pientä surinaa korvani vieressäni. Käteni viuhahti kaulani vierestä ja osuinkin johonkin jonka sitten heitin pois niin nopeasti kuin kesilläni pystyin (pisto tuli silti) samalla ottaen jo pientä sprintin poikasta takavasemmalle.

Siis AI SAA***a, että osaakin niinkin pienestä piikistä ja vielä pienemmästä määrästä myrkkyä tulla näinkin hyvä olo.
Edellinen kerta kun olen maa ampiaisen pistoksesta nauttinut on varmaan ollut kymmenisen vuotta sitten.


Tässä tuli joku aika sitten dokumentti afrikkalaistuneista aka. "tappaja"
mehiläisistä. Ne vasta onkin pikku paskiaisia. Ennen pidin tappajamehiläisiä
mielikuvituksen tuotteena, mutta dokumentin perusteella nämä
afrikkalaistuneet mehiläiset ovat todellisia tappajia. Ovat tappaneet jenkeissä
useita ihmisiä ja kotieläimiä. Ne voivat häiriintyä yli kymmenen metrin
etäisyydeltä ja alkavat ankarasti puolustamaan pesäänsä. Kun uhri saa
piston, niin se kiihottaa muita mehiläisiä entistä ankarempaan hyökkäykseen.
Tuloksena on yleensä monia satoja, joskus jopa tuhansia pistoja ja kuolema.

Rotu syntyi kun Warwick Estevam Kerr
1950-luvulla yritti jalostaa hunajamehiläistä tuottavemmaksi. Hän risteytti
lauhkean eurooppalaisen ja ahkeran afrikkalaisen mehiläisen. Pesiä pidettiin
laatikoissa, jotka olivat suljettu ritilöillä. Ritilöiden välistä kuhnurit pääsivät
lentämään pois, mutta kunignatar pysyi vankina. Eräs työntekijä luuli, että
ritilät ovat unohdettu ottaa pois ja poisti nämä keneltäkään kysymättä.
Kuningattaret karkasivat luontoon ja alkoivat levittyä ympäri Brasiliaa ja
nykyään jopa ympäri Amerikkaa.
Back to top
View user's profile Send private message
Tuukka Kumpulainen



Joined: 25 Jul 2004
Posts: 1566
Location: Turku

PostPosted: 17.07.2008 10:56    Post subject: Reply with quote

Kotimaiset ampiaiset ovat IME vähintään yhtä tappajia kuin tappajamehiläiset pesäänsä puolustaessaan, osumia ei vain tule satoja populaation pienuuden vuoksi ja henkikulta säilyy. Hyökkäykseen käskeviä kemiallisia viestejä tuhnuttelevat nämäkin. Täyslaidallinen tulee muutamassa sekunnissa jos kohde ei älyä häipyä tontilta vauhdilla.
Back to top
View user's profile Send private message
Ari Rantala



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 3636
Location: Nokia

PostPosted: 18.07.2008 00:50    Post subject: Reply with quote

Palveluskoiraharrastukseni aikoina toinen piskeistä erehtyi tonkimaan maa-ampparien pesää ja oli päästä hengestään tuossa harrastuksessaan. Mukanani ollut kyypakkaus taisi pelastaa piskin hengen.

Pistoja oli alun kolmatta sataa ja osa jopa koiran suussa. Koitti tietysti purra pirulaiset hengiltä...

Piski siis selvisi mutta sille jäi loppuiäkseen viha kaikkea pientä lentävää kohtaan. Ikinä en ole omistanut parempaa kärpäsloukkua ja piti oikein antaa "komentoa", että mehiläiset saisivat hoitaa rauhassa hommansa puutarhassa.
_________________
I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Eränkäynti All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group