Jousi Forum Index Jousi
HTML-kopio vanhasta keskustelualueesta (tältä sivulta puuttuvat liitetiedostot!)
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Lisää bambua

 
Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Materiaalit
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ari Rantala



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 3636
Location: Nokia

PostPosted: 28.05.2009 17:35    Post subject: Lisää bambua Reply with quote

Bauhauskaverini teki myymälän nurkista löydön. 10kpl n.3m pitkiä bambuseipäitä joita myymälässä oli joskus käytetty sisustusjuttuihin. Isoimmat ovat halkaisijaltaan lähes 80mm.

Ankaran tinkauksen, olisin halunnut vain kolme mutta "pakottivat" ottamaan kaikki, jälkeen maksoin kasasta kokonaista 8?.

Osa tavarasta on lähes priimaa ja nuo huonoimmat ajattelin myydä Turkkuslaisille 10?/seiväs.... Very Happy
_________________
I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Simo Hankaniemi



Joined: 08 Jul 2004
Posts: 4937
Location: Turku

PostPosted: 28.05.2009 23:34    Post subject: Reply with quote

Eiköhän niitä kauppoja synny. Onko tietoa, milloin liikut täällä päin seuraavan kerran?
Back to top
View user's profile Send private message
Ari Rantala



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 3636
Location: Nokia

PostPosted: 28.05.2009 23:51    Post subject: Reply with quote

Simo. En tajua kuinka humanisti voi olla noinkin tosikko. Se oli taas vitsi Very Happy

Mutta tottapuhuen en todellakaan tarvitse noin paljon bambua ikinä ja voin antaa ihan lahjoituksena jokusen seipään yhdistykselle. Parhaat vedän tietysti itse päältä Wink

Ajelen Turun liepeiltä 7.6. tai jo 6.6. riippuen olenko yötä pelipaikalla. Pelipaikka on Ascellan maastokierroskisa jossakin Perniön perukoilla sunnuntaina. Turkuun en tolla keikalla taida poiketa mutta pienen mutkan voin kyllä tehdä. Raipat ovat 3,05m pitkiä eivätkä ihan sovi autoon kokomittaisina. Puolivälistä poikki vai onko joku ihannemitta?

Paree vissiin sopia detskupuolesta privaatimmin. Noita kun ei riitä ihan kaikille...
_________________
I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Simo Hankaniemi



Joined: 08 Jul 2004
Posts: 4937
Location: Turku

PostPosted: 04.06.2009 00:11    Post subject: Reply with quote

Ari, en ole maisemissa mainitseminasi päivinä, mutta tavaran voisi viedä Kylämäkeen (ellet ole jo muuta sopinut), niin voimme palkita bambusuikaleilla esim. kesän näytösampujia. Tiedossa on 8 esitystä kahtena päivänä, joten tällainen pieni muistaminen voisi piiskata niitä piruparkoja uusiin suorituksiin. Bambut voisi viedä sinne yläkertaan ja mukaan lappu, että ne ovat knuutinpoikien. Onko tässä ideaa?
Back to top
View user's profile Send private message
Ari Rantala



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 3636
Location: Nokia

PostPosted: 04.06.2009 12:15    Post subject: Reply with quote

Quote:
Bambut voisi viedä sinne yläkertaan ja mukaan lappu, että ne ovat knuutinpoikien. Onko tässä ideaa?


On toki. Mutta "kesäretkeni" osuvat kyllä Turun liepeille mutta ei ennen keskiaikamarkkinoita tai perinnekisaa itse Turkuun. 14.6. olisi tarkoitus mennä Euraan. Jos kelit ovat suopeat. 27.-28.6. on Loimaalla maastojousiammunnan SM ja siihenkin olen ajatellut osallistua.

Paras ratkaisu olisi, että yhdyttäisin jonkun Knuutinpojista näillä retkillä ja diilaisin bambut hänelle. Tai jättäisin kepukat jollekin yhdyshenkilölle.

Itse otin kasasta viisi, Aholalle kelpasi yksi. Tähteellä on siis neljä kepukkaa jotka ovat kyllä pinnaltaan hieman kärsineitä ja halkeilleitakin mutta nätisti katsomalla ja halkeamien välistä sahaamalla niistä saa kyllä ihan kelpo selkäslaisseja.
_________________
I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ari Rantala



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 3636
Location: Nokia

PostPosted: 06.08.2009 10:51    Post subject: Reply with quote

Bambut vähenevät...kyllä niitä vielä on muutama täysimittainen mutta viimeksi keksin pyöritellä pergolan sadesuojakankaan yhden ympärille ja rivit harvenivat taas yhdellä. Sahaan pienen pätkän pois päästä niin saan ne mahtumaan autooni. Sopivaa kattotelinettä kun en omista ja vetokoukun fillaritelineeseen niitä ei saa kuin poikittain...

Ajatuksena olisi roudata tähteellä olevat H-linnaan ja joku knuudsoneista ottaisi ne siellä harteilleen?
_________________
I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
toni



Joined: 31 Dec 2004
Posts: 1453
Location: aurajoki

PostPosted: 06.08.2009 11:31    Post subject: Reply with quote

Matkahuolto vie nuo siivut tai pöllit, alta/yli kympin?
Back to top
View user's profile Send private message
A.Arffman



Joined: 16 Apr 2009
Posts: 129
Location: Siilinjärvi

PostPosted: 23.08.2009 22:43    Post subject: Reply with quote

Vieläkö sinulla olis nuita jäljellä? Nimittäin olisin kiinnostunu ostamaan kun en ole mistään löytäny.

Olen varmaan tulossa sinne kuralan kisoihin että jos sinne on mahiksia tuoda jos olet sinne menossa?
Back to top
View user's profile Send private message
Ari Rantala



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 3636
Location: Nokia

PostPosted: 24.08.2009 11:39    Post subject: Reply with quote

Jaa'a. Olen kyllä viime aikoina silpunnut niitä tosi tehokkaasti kun olen yrittänyt saada aikaan sarvijännejouseen sopivia lapoja. Liian ohutta on ja kuivaa taipuakseen kunnolla...

Otan tähdekasan mukaan ja jakakaa sitten ihan keskenänne. Minä en puutu jakotapahtumaan mitenkään mutta yhtäkään pätkää en aio viedä takaisin.
_________________
I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jkekoni



Joined: 01 Jan 2005
Posts: 2834
Location: Espoo

PostPosted: 25.08.2009 14:54    Post subject: Reply with quote

Mä voisin periaatteessa haluta yhden jos joku pk-seutulainen tonne ehtii.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Materiaalit All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group