Jousi Forum Index Jousi
HTML-kopio vanhasta keskustelualueesta (tältä sivulta puuttuvat liitetiedostot!)

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Saarnilonkkari näytille

Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Jouset
View previous topic :: View next topic  
Author Message
darkus

PostPosted: 20.09.2009 20:51    Post subject: Saarnilonkkari näytille Reply with quote

Laitan tämän näytille, valmistui alkukesästä mutta ei ollut aikaa postailla netissä kesällä :drunk:

Eli n. 175 pitkä saarniflättis kavennetulla kahvalla. Paunat on siinä 55-60 paikkeilla 28 tuuman vedolla, paunat elää pikkasen, en tiiä miksi.

Tilleri on vähän sinne päin. Saa se nyt luvan kelvata. Muuttuihan se perkele pikkasen pintakäsittelyn jälkeen. Nätimpikin se sais kyllä olla.

Selässä on muuten alalavan puolella kaksi isoa kuoppaa / repeämää. Ei ole suurta huolta herättäneet, toistaiseksi kestänyt, laukauksia ammuttu n.500
Kyllä siihen voisi jotain suojanarupunosta kehitellä.....

Sorry liian pienet kuvat.

-darkus
darkus

PostPosted: 20.09.2009 20:56    Post subject: Reply with quote

Laitetaas tosta tillerikuvasta isompi versio, en arvannut että noin pieneksi imageshacki ton ruttaisi.

-darkus
Santtu Risku

PostPosted: 21.09.2009 00:35    Post subject: Reply with quote

Eihän toi tilleri oo ees paha. ihan hyvän näköinen ensijousiksisi. Jämäkän oloinen peli.
darkus

PostPosted: 21.09.2009 17:05    Post subject: Reply with quote

Santtu Risku wrote:
Eihän toi tilleri oo ees paha. ihan hyvän näköinen ensijousiksisi. Jämäkän oloinen peli.

On se vähän liiankin jämäkkä. Ei jaksa kauaa tolla raapia, luulen että mun tekniikka kusee aika paljon jostain. Nyt kun tota kattelen ni oisin ehkä ottanu ylälavasta hieman kahvan jlkään jäykkyyttä pois.

Alalavassa on kans turhan pitkä jäykkä kärki, mut siin on just se paha kuoppa selässä, et ehkä se on hyvä ettei se taivu siitä.

-darkus
heikki

PostPosted: 21.09.2009 17:52    Post subject: Reply with quote

Quote:

On se vähän liiankin jämäkkä. Ei jaksa kauaa tolla raapia, luulen että mun tekniikka kusee aika paljon jostain.

Kivan näköinen tuo minusta on.

Jos et ole paljoa ennen ampunut, niin vähän epäilyttää, että näin raskaalla pelillä harjoitellessa tekniikkavirheitä nimenomaan syntyy. Näin olen täältä jostain lukenut. Vertailun vuoksi mainitsen vaan että itselläni tuli paikat kipeäksi vajaa 40-paunaisella ensimmäisten ammuntasessioiden jälkeen. Ja kyllä se puutuminen vaikutti heti siihen miten laukaus lähti ja osui. Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
darkus

PostPosted: 30.09.2009 20:51    Post subject: Reply with quote

Kyseinen jousi is no more. Jostain tunteattomasta syystä räjähti kolmeen osaan kesken laukaisun.

Omituisinta se että ylälapa oli jousessa täysin ehjä, olisin odottanut sen hajoavan ennemminkin alalavasta.

No ei se mittään, nyt mulla ei vaan ole himassa yhtään toimivaa jousta ennenkuin saan ton mun Kassai Bearin unkarista. Ja justiinsa sillon kun sain uuden nuolisetin valmiiksi. Saatana! Evil or Very Mad

-darkus
Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Jouset All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum