View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
darkus
|
Posted: 20.09.2009 20:51 Post subject: Saarnilonkkari näytille |
|
|
Laitan tämän näytille, valmistui alkukesästä mutta ei ollut aikaa postailla netissä kesällä
Eli n. 175 pitkä saarniflättis kavennetulla kahvalla. Paunat on siinä 55-60 paikkeilla 28 tuuman vedolla, paunat elää pikkasen, en tiiä miksi.
Tilleri on vähän sinne päin. Saa se nyt luvan kelvata. Muuttuihan se perkele pikkasen pintakäsittelyn jälkeen. Nätimpikin se sais kyllä olla.
Selässä on muuten alalavan puolella kaksi isoa kuoppaa / repeämää. Ei ole suurta huolta herättäneet, toistaiseksi kestänyt, laukauksia ammuttu n.500
Kyllä siihen voisi jotain suojanarupunosta kehitellä.....
Sorry liian pienet kuvat.
-darkus _________________ Sellasta saa ku itte tekee. |
|
Back to top |
|
|
darkus
|
Posted: 20.09.2009 20:56 Post subject: |
|
|
Laitetaas tosta tillerikuvasta isompi versio, en arvannut että noin pieneksi imageshacki ton ruttaisi.
|
Back to top |
|
|
Santtu Risku
|
Posted: 21.09.2009 00:35 Post subject: |
|
|
Eihän toi tilleri oo ees paha. ihan hyvän näköinen ensijousiksisi. Jämäkän oloinen peli. _________________ "When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson |
|
Back to top |
|
|
darkus
|
Posted: 21.09.2009 17:05 Post subject: |
|
|
Santtu Risku wrote: | Eihän toi tilleri oo ees paha. ihan hyvän näköinen ensijousiksisi. Jämäkän oloinen peli. |
On se vähän liiankin jämäkkä. Ei jaksa kauaa tolla raapia, luulen että mun tekniikka kusee aika paljon jostain. Nyt kun tota kattelen ni oisin ehkä ottanu ylälavasta hieman kahvan jlkään jäykkyyttä pois.
Alalavassa on kans turhan pitkä jäykkä kärki, mut siin on just se paha kuoppa selässä, et ehkä se on hyvä ettei se taivu siitä.
|
Back to top |
|
|
heikki
|
Posted: 21.09.2009 17:52 Post subject: |
|
|
Quote: |
On se vähän liiankin jämäkkä. Ei jaksa kauaa tolla raapia, luulen että mun tekniikka kusee aika paljon jostain. |
Kivan näköinen tuo minusta on.
Jos et ole paljoa ennen ampunut, niin vähän epäilyttää, että näin raskaalla pelillä harjoitellessa tekniikkavirheitä nimenomaan syntyy. Näin olen täältä jostain lukenut. Vertailun vuoksi mainitsen vaan että itselläni tuli paikat kipeäksi vajaa 40-paunaisella ensimmäisten ammuntasessioiden jälkeen. Ja kyllä se puutuminen vaikutti heti siihen miten laukaus lähti ja osui. |
|
Back to top |
|
|
darkus
|
Posted: 30.09.2009 20:51 Post subject: |
|
|
Kyseinen jousi is no more. Jostain tunteattomasta syystä räjähti kolmeen osaan kesken laukaisun.
Omituisinta se että ylälapa oli jousessa täysin ehjä, olisin odottanut sen hajoavan ennemminkin alalavasta.
No ei se mittään, nyt mulla ei vaan ole himassa yhtään toimivaa jousta ennenkuin saan ton mun Kassai Bearin unkarista. Ja justiinsa sillon kun sain uuden nuolisetin valmiiksi. Saatana!
|
Back to top |
|
|
|