Jousi Forum Index Jousi
HTML-kopio vanhasta keskustelualueesta (tältä sivulta puuttuvat liitetiedostot!)
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

postaan eka kertaa tänne ...

 
Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Jouset
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Esa Konga



Joined: 29 May 2010
Posts: 176
Location: Helsinki

PostPosted: 02.06.2010 22:51    Post subject: postaan eka kertaa tänne ... Reply with quote

... vaikka olen lukenut näitä varmaan pari vuotta.

Väiski nämä aikoinaan neuvo, kiitos siitä.

Ja kiitos kuka nämä perustanut ja ketkä kirjoittaneet. Mahtava ja hauska lukea tietolähde, kerrassaan.

Ilman tätä mä en varmasti olisi jaksanut jousia edes alkaan tekemään... ainakaan kovin montaa, ekoista kun meni varmaan joka toinen poikii milloin mistäkin syystä. Täältä voi sitten aina tukia että mikähän moka oikein tulikaan tehtyä taas tällä kertaa. melkein aina kun jaksaa hakea vastauksen saa oikeastaan ihan mihin vaan mitä ymmärtää yleensäkään alkaa miettimään!
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JooT3w-sbyE
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Simo Hankaniemi



Joined: 08 Jul 2004
Posts: 4937
Location: Turku

PostPosted: 02.06.2010 23:38    Post subject: Reply with quote

Tervetuloa "kaapista" foorumille! Mukava tietää, että olet pitänyt näistä teksteistä täällä. Kyllä niitä jousia hajoaa toisinaan kokeneemmillakin, ja joskus siihen ei tunnu olevan mitään kovin hyvää syytä. Mutta pieni epävarmuus lopputuloksesta on jousenteon suola. Ja sama juttu näillä välineillä ampumisessa. En jaksaisi itse koko touhua, jos se olisi pelkkää onnistumista ja napakymppiä. Siinä vaiheessa, kun kaikki alkaa tuntua helpolta, on siirryttävä vakituiseksi keihään käyttäjäksi.
Back to top
View user's profile Send private message
Esa Konga



Joined: 29 May 2010
Posts: 176
Location: Helsinki

PostPosted: 03.06.2010 06:11    Post subject: Reply with quote

Taas kerran tuntuu että noinhan se on itse ei vaan osaa kirjoittaa sitä.

Itselleni tuli/tulee? aina pieni kammo kun oli jousi rävähtänyt silmille, vaikkei mitään vammoja ikinä ole tullutkaan (kopkop). Tähän keksi ratkaisuksi "luodinkestävät" aurinkolasit tai ampujanlasit. Silleen ei pelota että jos katkee, ei edes alitajunta sano että tässä olisi mitään ongelmaa...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JooT3w-sbyE
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Jousi Forum Index -> Jouset All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group