View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Esa Konga
|
Posted: 02.06.2010 22:51 Post subject: postaan eka kertaa tänne ... |
|
|
... vaikka olen lukenut näitä varmaan pari vuotta.
Väiski nämä aikoinaan neuvo, kiitos siitä.
Ja kiitos kuka nämä perustanut ja ketkä kirjoittaneet. Mahtava ja hauska lukea tietolähde, kerrassaan.
Ilman tätä mä en varmasti olisi jaksanut jousia edes alkaan tekemään... ainakaan kovin montaa, ekoista kun meni varmaan joka toinen poikii milloin mistäkin syystä. Täältä voi sitten aina tukia että mikähän moka oikein tulikaan tehtyä taas tällä kertaa. melkein aina kun jaksaa hakea vastauksen saa oikeastaan ihan mihin vaan mitä ymmärtää yleensäkään alkaa miettimään! _________________ http://www.youtube.com/watch?v=JooT3w-sbyE |
|
Back to top |
|
|
Simo Hankaniemi
|
Posted: 02.06.2010 23:38 Post subject: |
|
|
Tervetuloa "kaapista" foorumille! Mukava tietää, että olet pitänyt näistä teksteistä täällä. Kyllä niitä jousia hajoaa toisinaan kokeneemmillakin, ja joskus siihen ei tunnu olevan mitään kovin hyvää syytä. Mutta pieni epävarmuus lopputuloksesta on jousenteon suola. Ja sama juttu näillä välineillä ampumisessa. En jaksaisi itse koko touhua, jos se olisi pelkkää onnistumista ja napakymppiä. Siinä vaiheessa, kun kaikki alkaa tuntua helpolta, on siirryttävä vakituiseksi keihään käyttäjäksi. |
|
Back to top |
|
|
Esa Konga
|
Posted: 03.06.2010 06:11 Post subject: |
|
|
Taas kerran tuntuu että noinhan se on itse ei vaan osaa kirjoittaa sitä.
Itselleni tuli/tulee? aina pieni kammo kun oli jousi rävähtänyt silmille, vaikkei mitään vammoja ikinä ole tullutkaan (kopkop). Tähän keksi ratkaisuksi "luodinkestävät" aurinkolasit tai ampujanlasit. Silleen ei pelota että jos katkee, ei edes alitajunta sano että tässä olisi mitään ongelmaa... _________________ http://www.youtube.com/watch?v=JooT3w-sbyE |
|
Back to top |
|
|
|