View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
terla
|
Posted: 25.04.2010 15:07 Post subject: Paunamittari Dealextremestä |
|
|
Tilasin tuollaisen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1164
Näitä on useita erilaisia. Hintaan sisältyy postarit Kiinasta Suomeen ja laite on melko varmasti samaa laatua kuin vastaavat erikoisliikkeissä. Hinta on tietysti toinen.
Jos joku innostuu tilaamaan esim. Kiinasta enemmän tavaraa, kannattaa ottaa huomioon että mikäli alv:n osuus ylittää tietyn summan (muistaakseni kympin luokkaa), tavarasta pitää maksaa tullit ja alvit Suomeen. _________________ Ars est immortalis. |
|
Back to top |
|
 |
A.Arffman
|
Posted: 25.04.2010 20:40 Post subject: |
|
|
Itellä on samanlainen, ostin kalastusliikkeestä 25e. Ihan toimiva mun mielestä, mittaa myös lämpötilan
Ainut miinus että mittaus lukemat tulee hieman jäljessä niin joutuu jousta pari sekunttia pitämään vedossa että lukema tasaantuu. |
|
Back to top |
|
 |
Kaunisvesi
|
|
Back to top |
|
 |
Lehtis

|
Posted: 25.02.2015 04:16 Post subject: |
|
|
Mulla on myös kuvan kaltainen ja alunperin kg-asteikolla, mutta siihen oli helppo piirustaa lbs-asteikko viiden paunan välein. Bonusta on, että se valehtelee sopivasti, kun yleensä tilleröidessä tuppaa hukkaamaan paunoja tavoitteesta, niin sillä kun teki 70-paunaisen, niin tarkempi mittari näytti 74 valmiilla jäkkärällä...  |
|
Back to top |
|
 |
Kuhmon Ahma

|
|
Back to top |
|
 |
Lehtis

|
Posted: 25.02.2015 21:20 Post subject: |
|
|
Mulla oli digitaalinen. Ei ole enää. Syy: Kun ei joka päivä tarvitse, tulisi paristot poistaa. Minä en poistanut. Enkä ruvennut jälkiä siivoamaan. Mekaaninen saa rauhassa kerätä pölyä, kun sitten taas joskus tarvitsee. ) |
|
Back to top |
|
 |
|