View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Smirkelimies
|
|
Back to top |
|
|
Rakonczay
|
Posted: 16.08.2010 15:07 Post subject: |
|
|
jos haluat ihan oikean osagejousen niin mulle tarjottiin pari viikkoa sitten 55 paunaista osagelonkkaria satasella. Made in Hungary
päädyin kuitenkin itse laminaattiin.. |
|
Back to top |
|
|
Smirkelimies
|
Posted: 17.08.2010 09:55 Post subject: |
|
|
Kiitos tiedosta, taitaa sama unkarilainen tekijä kaupata jousia myös ebayssä, varmaankin asiallisia kamppeita ja satanen kuulostaa edulliselta.
En varsinaisesti etsi osagejousta. Sain vaan taas ostohepulin kun tuo intiaanijousi oli olevinaan ensalkuun niin eksoottisen kiehtova. Luin kertauksena sen edellisen myynnissä olleen jousen arviot: jänteitä liika vähä jne. On tuo enemmän näyttöjousi kuin käyttöjousi. Siinä edellisessä ostamatta jääneessä oli kaksi jännejännettä mukana, tämänkertainen ei ole niin hyvä.
Kysäsin tekijältä postituksesta Suomeen:
"yes I can mail the bow to finland for 35.00$ dollars.
Eric"
Jos jotakuta kiinnostaa, ei kun tarjoomaan! Pitää seurailla minkälaisia yksilöitä tuo ameriikan eerikki laittaa jatkossa myyntiin, tekonopeus näyttää olevan noin jousi vuodessa. |
|
Back to top |
|
|
Simo Hankaniemi
|
Posted: 18.08.2010 23:08 Post subject: |
|
|
Minun silmääni näyttää siltä, että kuvan jousen päät ovat turhan jäykät ja kumpikin lapa taipuu liikaa keskivaiheilta. Alalavassa näyttäisi olevan jonkinlainen sarana keskikohdassa. "Kaksi kerrosta jänteitä" ei kerro mitään siitä, paljonko jänteitä on. Todennäköisesti niitä on liian vähän. Nuolet näyttävät hyviltä. |
|
Back to top |
|
|
Long Pete
|
|
Back to top |
|
|
|