View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
patis
|
Posted: 18.04.2012 20:55 Post subject: lyhyt |
|
|
Joopajoo. Tein pitkään ja hartaudella työstämääni saarni-saarni perryrefleksiin tilleröintivirheen joka kostautui. En ollut valmis tinkimään 60 paunasta joten katsoin kestääkö jousi ja eihän se kestänyt. Poikki meni tilleripuussa niin, että paukahti.
No jousipajaa oli vielä tasan yksi kerta jäljellä ja jotain piti saada aikaiseksi niin kaivoin varastosta yhden saarnen jämäpalan johon olin aikoinaan harjoitellut kippuroiden kääntöä keittämällä. Syykulku ei omaan mieleeni ollut mikään optimaali mutta olin jo aikoinaan miettinyt, että kai tuosta voisi lastenjousen tai sitten lyhkärin tehdä.
Tässä siis kolmen tunnin työn tulos. 129cm pitkä, 45 paunaa 22 tuuman vedolla. Lavat ovat tillerin osalta epätasapainossa ja lavatkin kieroilevat miten sattuu. Koemmuttu on ja tuntuu heittävän aika rivakasti jos vaan uskaltaa tuon 22 tuumaa vetää. Pitkäjousimiehenä veto tuntuu jotenkin hankalalta. |
|
Back to top |
|
|
heikki
|
Posted: 18.04.2012 21:43 Post subject: |
|
|
Mii likes kovasti paljo. Se on tosiaan jännä, miten ne lyhkärit tuntuu aina niin terhakoilta. |
|
Back to top |
|
|
jousipata
Joined: 22 Sep 2008 Posts: 862 Location: hels.. lappi,keskiyläperä
|
Posted: 18.04.2012 22:50 Post subject: |
|
|
Se on kuralakelpoinen lyhkäri siis. Komia ja toimiva peli. _________________ tzoinnngggg... |
|
Back to top |
|
|
Juha
|
Posted: 19.04.2012 09:13 Post subject: |
|
|
No kolomen tunnin työksi ihan ****n (anteeksi) hyvä
Puoltoista tuumaa lisää niin ois melkeen mun normi vetopituus. Paunamääräkin lyhkärille mun mielestä jus kohillaan, raskailla lyhkäreillä ainakin itse saan itteni herkästi aivan liian kipeeseen kuntoon. Kyllä tolla kävis sissisotaa rusakkoa vastaan kuusenjuurelta. |
|
Back to top |
|
|
Ari Laakso
|
Posted: 20.04.2012 17:05 Post subject: |
|
|
Hyvännäköinen jousi!
Pääset sitten preeriakisaankin jännittämään...katkeeko vai ei? |
|
Back to top |
|
|
patis
|
Posted: 20.04.2012 19:05 Post subject: |
|
|
No ne vesanuolet puuttuu vielä, eli preeriakisa on kyllä vielä ikävästi poissuljettu. |
|
Back to top |
|
|
|