View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
johtokunta Guest
|
Posted: 29.12.2006 16:56 Post subject: ampumakoe |
|
|
Ei teistä perinne ampuilijoista ole metsästäjiksi.Mikä on tietysti hyvä asia noin suomen jousimetsästyksen kannalta.On parempi ,että värkkäilette vain puujousia täällä ja jätätte metsästyksen niille jotka paremmin sen hallitsevat.Niin siis taljajouset metsästäjineen.Haavakko ongelma on paljonvähäisempi.
Toivotaan ,että ammuntakoe tulee olemaan riittävän vaativa. |
|
Back to top |
|
|
Caper
|
Posted: 29.12.2006 18:21 Post subject: |
|
|
Heh, Johtokunta kaivaa verta nenästään näköjään ihan tahallaan, eli koettaa saada jonkun älähtämään... Eniten sitä potuttais, jos ei kukaan vaivautuisi edes inttämään vastaan... |
|
Back to top |
|
|
jkekoni
|
Posted: 29.12.2006 18:21 Post subject: |
|
|
Minun harrastukseni on ainakin 37 kertaa parempi kuin sinun! |
|
Back to top |
|
|
PekuVee
|
Posted: 29.12.2006 23:12 Post subject: joojoo... |
|
|
Tämäntyyppistä keskustelua ei toivoisi täälläpäin näkevänsä. Jos olet kännissä niin vaihda foorumia, kiitos. |
|
Back to top |
|
|
Simo Hankaniemi
|
Posted: 31.12.2006 21:49 Post subject: johtokunta |
|
|
Minusta "johtokunnan" kommentti oli aivan mainio, hymyilin leveästi sen luettuani. Johtokunnan ei kannata olla huolissaan, sillä puujousien tekijöistä vain pieni vähemmistö metsästää. Olen melko varma, ettei Suomesta löydy kymmentä puujousihemmoa, jotka metsästävät vuodessa useammin kuin kymmenenä päivänä. Tältä istumalta en nyt heti muista, milloin joku puujousityyppi on viimeksi tehnyt haavakon, joka pääsi pakoon. Siitä taitaa olla monia vuosia. Ongelma on siis pienempi kuin minimaalinen verrattuna esim. siihen, paljonko haavakoita tehdään haulikolla.
Luulen, ettei niitä haavakoita paljon tehdä taljallakaan. Silläkin puolella todellisia aktivisteja lienee hyvin vähän Suomessa, vaikka puhutaan tuhansista metsästäjistä. Suurin osa käy muutaman kerran kokeilemassa, ei osu mihinkään ja jousi jää naulaan odottamaan hetkeä, jolloin sen voi myydä Keltaisen pörssin kautta seuraavalle kokeilijalle. |
|
Back to top |
|
|
|