Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Simo Hankaniemi
|
Lähetetty: 09.07.2008 00:25 Viestin aihe: Primitiivi voitti Sievissä |
|
|
Perjantaina 4.7. oli Perinnejousimetsästäjäin Liiton kesätapahtuman pudotuskilpailu Sievissä. Kilpailussa ammuttiin kolmella nuolella maalitauluun ja kunkin kierroksen huonoimmin osunut nuoli pudotettiin pois jatkosta. Osanottajia oli about 20. Vain kaksi ampui primitiivijousilla. Yksipuisella pitkällä D-jousella ja itse tehdyillä nuolilla ampunut Matti voitti useamman tunnin kestäneen tiukan kilpailun. Minä ammuin bambu-osagellani, putosin pelistä ensimmäisenä. Ainakin yhdellä kilpailijalla oli hiilikuitunuolet ja vakaajalla varustettu lasikuitu-rekurvi. Kova suoritus Matilta! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
elvis
|
Lähetetty: 09.07.2008 09:25 Viestin aihe: Re: Primitiivi voitti Sievissä |
|
|
Simo Hankaniemi kirjoitti: | Perjantaina 4.7. oli Perinnejousimetsästäjäin Liiton kesätapahtuman pudotuskilpailu Sievissä. Kilpailussa ammuttiin kolmella nuolella maalitauluun ja kunkin kierroksen huonoimmin osunut nuoli pudotettiin pois jatkosta. Osanottajia oli about 20. Vain kaksi ampui primitiivijousilla. Yksipuisella pitkällä D-jousella ja itse tehdyillä nuolilla ampunut Matti voitti useamman tunnin kestäneen tiukan kilpailun. Minä ammuin bambu-osagellani, putosin pelistä ensimmäisenä. Ainakin yhdellä kilpailijalla oli hiilikuitunuolet ja vakaajalla varustettu lasikuitu-rekurvi. Kova suoritus Matilta! |
No on kyllä kova suoritus! Kuinka pitkältä kilpailussa ammuttiin? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|