Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Borso
|
Lähetetty: 01.09.2008 20:43 Viestin aihe: Minkälaisia sulkia? |
|
|
Mietin sitä että minkälaiset sulat kelpaavat nuoliin?
Käykö jotkut askartelu sulat?
Voisko joku kertoa mistä saa kunnon sulkia ostettua? _________________ Elämme kovia aikoja ystävä hyvä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Santtu Risku
|
Lähetetty: 01.09.2008 21:23 Viestin aihe: |
|
|
no jos ihan kunnon sulkia haluaa, niin askartelusulat on ihan paskoja suoraan sanottuna. kalkkunan sulkia käyttää monet, hani on suosittua. ite käytän pääosin metson sulkia. joutsen on kans tosi hyvä. hyvän sulan tulee olla tarpeeksi jämerä, jotta se pitäisi muotonsa.
noista kaupoista voi muut kertoa tarkemmin, kun itse saan yleensä metsästäviltä kavereilta. _________________ "When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Simo Hankaniemi
|
Lähetetty: 01.09.2008 22:01 Viestin aihe: Re: Minkälaisia sulkia? |
|
|
Borso kirjoitti: | Mietin sitä että minkälaiset sulat kelpaavat nuoliin?
Käykö jotkut askartelu sulat?
Voisko joku kertoa mistä saa kunnon sulkia ostettua? |
Googleta vaikkapa Mukkanuoli, joka myy kaikenlaisia jousiammuntatarvikkeita. Nuolia varten tehdyt ja valmiiksi halkaistut sulat ovat vaivaton tapa ratkaista sulkaongelmat. Mutta kyllähän sulkia saa hyvin monenlaisista lähteistä, eikä aina tarvitse maksaakaan mitään. Metsästäjätuttavat voivat välittää sulkia, joiltakin eläintentäyttäjiltä niitä saattaa saada ja lintutalojen hoitajilta, kalkkunafarmeilta jne.
Variksen ja lokin sulat ovat liian pehmeitä, niitä ei kannata käyttää kuin suurimmassa hädässä. Fasaanikukon siiven kärkisulat ovat välttäviä, pyrstösulatkin menettelevät, jos ei muuta ole. Ainakin itse tykkään kokeilla kaikenlaisia mahdollisia sulkia, mitä vastaan tulee. Olen käyttänyt papukaijaa, riikinkukkoa ja korppikotkaakin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|