Jousi Foorumin päävalikko Jousi
HTML-kopio vanhasta keskustelualueesta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Keski-Eurooppaan kisaamaan?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jousi Foorumin päävalikko -> Vipukeihäät
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Johanna Seppä



Liittynyt: 23 Hel 2005
Viestejä: 51
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: 29.03.2005 10:43    Viestin aihe: Keski-Eurooppaan kisaamaan? Vastaa lainaamalla viestiä

Olipa hauskaa käydä Kuralassa taas kisoissa, vaikka vain katsomassa. Kiitokset vielä järjestelijöille. Tuli siinä kuitenkin mieleeni että joskus voisi lähteä EM-kisoihin. Lähinnä vipukeihäs siellä kiinnostaa kun sen kanssa on vielä vähemmän yhteistoimintaa kuin jousilla Suomessa. Kysynkin siis onko kukaan muu elätellyt ideaa ulkomailla kisaamisesta? Näissä Euroopan kisoissa on sekä jousi- että vipusarja. Täytyisi lähteä autolla ja ilman kartanlukijaa hirvittää lähteä suhaamaan.

Tämän vuoden kisaohjelma:

www.pfeil-bogen.de/Turniertermine%202002.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MikaNuotio



Liittynyt: 06 Syy 2004
Viestejä: 534

LähetäLähetetty: 29.03.2005 11:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oltasiin kiinassa asti jos mä lukisin karttaa.

Olen ajatellut kiertää kesällä jossain päin eurooppaa mutta ei hajuakaan miten. Tuostahan pääsee Saksaan helposti laivalla ja sitäkautta eteenpäin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
PekuVee



Liittynyt: 01 Syy 2004
Viestejä: 157
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: 30.03.2005 11:02    Viestin aihe: Vipukisa Vastaa lainaamalla viestiä

Vai että onko elätellyt ideaa! Olen tappanut sellaisen idean säännöllisesti jo usempana kesänä Crying or Very sad. Erityisesti kiinnostaisi tuo kisa Baskimaassa Guipuzkoassa.
Euskal Herria. Puhumattakaan etelä-Ranskasta. On auto ja kartta ja tuttujakin Pyreneillä.... reititkin olen jo suunnitellut moneen kertaan.
Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Johanna Seppä



Liittynyt: 23 Hel 2005
Viestejä: 51
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: 31.03.2005 08:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vai siis voisi löytyä porukkaa Surprised Minulla se on valitettavasti kaatunut siihen että ei ole kesälomaa (jos on kenttätöitä, jos taas ei niin sitten onkin työtön). Minulle voisi käydä paremmin vasta syksyn puolella, en tiedä vielä. Minua kiinnostaisi Saksan paikat ja tietty Etelä-Ranskan luolakohteet!

Vuonna 98 kävi niin hyvin että vuori tuli muhammedin luo ja pääsin kisoihin Kilpisjärvellä (Arktic Sun Throw 1998), onpa siitä jo aikaa. Siellä oli bussilastillinen innostuneita keskieurooppalaisia harrastajia. Suomen pään järjestäjänä oli FIBA eli finnish boomerang association. Kisasta oli kuvia netissä (silloisen) mestarin Pascal Chavaux'in nettisivuilla. Valiettavasti näyttää kadonneen bittitaivaaseen sekä Fiban että pascalin (vanhat?) sivut. Jospa joku taitavampi ne onnistuisi kaivamaan esiin tietotulvasta. Hauskaa oli vaikka aika kylmää ja vaikea oli heittää tunturikoivikossa. Keihäät kimpoilivat mihin sattui. Jousikisa meni vähän paremmin. Aika erikoiset säännöt muuten: Rata kierrettiin kolmesti ja yhdellä rastilla sai vain yhden yrityksen kerrallaan.

Katsotaanpa lähdenkö kokeilemaan ajotaitoja tässä alkukesästä Tanskaan, käyn nimittäin Lejressä. Voisi olla kiva tuoda piikiveä ja jospa löytyisi puutavaraakin Wink Hintojakin vertailin: Ruotsin läpi voisi päästä halvemmalla, vaikka en osaa ehkä arvoida bensan hintaa. Saksan lautta olisi ehkä "helpompi", vähemmän ajettavaa, mutta minusta aika kallis. Suunnittelin samaa viime kesänä ja silloin oli Saksan lautat jo aikaisin varattu täyteen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jousi Foorumin päävalikko -> Vipukeihäät Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com