Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ari Rantala
|
Lähetetty: 01.11.2009 22:56 Viestin aihe: Metsonsiivet |
|
|
Saaliiksi sattui tällä kerralla metso ja siivet ilmestyivät pajan ovenkahvaan muovipussissa
Tein joskus nuolisetin koppelonsulilla ja niitä pidin hieman liian "lötköinä". Isompiahan nämä ovat ja varmasti jäykempiäkin mutta onko kokemuksia kuinka toimivat nuolessa? Minä haen sulitukselta jarrun lisäksi ohjaavaa vaikutusta ja siinä lötkösulka ei pelitä...Eli teenkö noista sulituksen nuoliin vai sulkapäähineen kääpiöille? _________________ I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
A.Arffman
|
Lähetetty: 01.11.2009 23:31 Viestin aihe: |
|
|
On ihan hyviä sulkia ja ainakin tämäkämpiä kuin teeren, tosin nuoli kokemus ei minulla ole kovinkaan suuri joten joku varmaan tietää paremmin soveltuvuudesta.
kyllä noista komeen päähineenkin saa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Santtu Risku
|
Lähetetty: 02.11.2009 02:50 Viestin aihe: |
|
|
Eniten oon sulituksena käyttäny just metson sulkia. tosin ne on ollu pyrstösulkia. Hyvin on toiminu, vaikka ei oo niin tämäkkä kuin esim kalkkuna. _________________ "When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Santtu Risku
|
Lähetetty: 02.11.2009 02:51 Viestin aihe: |
|
|
vesisateella painuu muuten lyttyyn, eikä enää ohjaa. _________________ "When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nanook - pakkasen poika
|
Lähetetty: 02.11.2009 19:38 Viestin aihe: |
|
|
Myös mulla on suurin osa sulista ollut metson pyrstö- ja siipisulkia. Samat kokemukset kuin Riskulla. Toimii, mutta ei ole yhtä tämäkkä kuin kalkkuna tai hanhi. Siipisulka on kyllä vähän jäykempi kuin pyrstö. Tee oma settinsä näistä. Eivät välttämättä lennä samoin kuin muilla sulitetut, vaikka nuolten muut speksit olisi samat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ari Rantala
|
Lähetetty: 04.11.2009 11:27 Viestin aihe: |
|
|
Jep. Teen oman metsonsulkasettinsä enkä sotke muita sulkia mukaan. Onneksi noita hanhensulkia on vielä runsaasti eikä ole tarvetta haalia nuoliin kaikkia mahdollisia mitä löytyy. _________________ I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|