Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Nanook - pakkasen poika
|
Lähetetty: 02.07.2010 21:10 Viestin aihe: Toimintaa Riihimäellä? |
|
|
Kyselee juuri kaupunkiin muuttanut. Jossakin päin on kuulemma maastorata. Peltosaaressa olen käynyt ampumassa pari kertaa, mutta aina on saanut yksin harrastaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mehmed
|
Lähetetty: 04.07.2010 00:05 Viestin aihe: Re: Toimintaa Riihimäellä? |
|
|
Nanook - pakkasen poika kirjoitti: | Kyselee juuri kaupunkiin muuttanut. Jossakin päin on kuulemma maastorata. Peltosaaressa olen käynyt ampumassa pari kertaa, mutta aina on saanut yksin harrastaa. |
Niin siellä toimii Riihijouset ja kannattaa mennä peltosaareen muistaakseni ti,ke (korjatkaa jos olen väärässä) katsomaan siinä kuuden maissa jos paikalla sattuis olemaan joku. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mehmed
|
Lähetetty: 04.07.2010 00:14 Viestin aihe: Re: Toimintaa Riihimäellä? |
|
|
mehmed kirjoitti: | Nanook - pakkasen poika kirjoitti: | Kyselee juuri kaupunkiin muuttanut. Jossakin päin on kuulemma maastorata. Peltosaaressa olen käynyt ampumassa pari kertaa, mutta aina on saanut yksin harrastaa. |
Niin siellä toimii Riihijouset ja kannattaa mennä peltosaareen muistaakseni ti,ke (korjatkaa jos olen väärässä) katsomaan siinä kuuden maissa jos paikalla sattuis olemaan joku. |
Eli maastorata on siis tuolla riutan laskettelu "keskuksessa" Riutan laskettelurinne. Kormuntie 258, 11910 Riihimäki |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rakonczay
|
Lähetetty: 05.07.2010 07:37 Viestin aihe: |
|
|
Peltosaaressa pellolta löytää varmimmin väkeä maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 18. Riutassa ei järjestetä yhteistreenejä mutta rata on maastossa käytössä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nanook - pakkasen poika
|
Lähetetty: 05.07.2010 11:34 Viestin aihe: |
|
|
Entäpä jousen rakentelu? Asustelen kerrostalokaksiossa ja jokin veistopaikka olisi hakusessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rakonczay
|
Lähetetty: 05.07.2010 12:06 Viestin aihe: |
|
|
Tuu käymään tänään peltosaaressa. Vanhemmat seuran jäsenet saa kertoa saako meidän klubin lattialle alkaa tekemään lastuja.
Paikassa on kuitenkin pari isoa työpöytää joita käytetään pääasiassa kahvin juontiin.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nanook - pakkasen poika
|
Lähetetty: 06.07.2010 14:13 Viestin aihe: |
|
|
En eilen ehtinyt paikalle ajoissa. Täytyy yrittää ehtiä aikaisemmin toisena ammuntailtana. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rakonczay
|
Lähetetty: 06.07.2010 15:20 Viestin aihe: |
|
|
periaatteessa klubilla jousen väkertämiseen ei kai ole estettä. Tämä on tosin vain yhden vanhan polven harrastajan mielipide. Loppukädessä jos asiasta tulee virallisempi niin tietysti seuran hallitus tekee asiasta päätöksen.
Itse pitäisi mennä syksyllä Jurin kurssille joten olohuonetta parempi vuolupaikka saatatisi kiinnostaa minuakin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|