Lähetetty: 09.02.2013 15:44 Viestin aihe: Longhunter paita
Tuli tehtyä armeijan villahuovasta tuollainen wool long hunter shirt.
On tosi lämmin ja perinteinen metsästäjien vaate Pohjois-Amerikasta.
Tuossa vähän kuvia vastaavista..
Perskele!
Tuommoinen passi päällypusakaksi niin ei taatusti kahise kamppeet kun virittää!
Minä olen käyttänyt sillin tällöin päällimmäisenä Muhoksen Villan tikkuria elikkäs korkeakauluksista villapuseroa kutsui sitä sitten millä nimellä vaan. _________________ Aboriginaali varjaagi...
Lähetetty: 12.02.2013 17:54 Viestin aihe:
Ari, mistä hommasit tota armeijan villahuopaa? _________________ If an archer shoots just for fun he has all his skill.
If he shoots for score his hands tremble
and his breath is uneasy.
If he shoots for a golden price he becomes mad and blind.
Lähetetty: 14.08.2013 18:46 Viestin aihe:
Mulla on suunnitteilla sellainen ns arktinen versio tosta... jos siihen saisi pidemmän helman sivuhalkioilla ja kauluksen/ kurkun suojan niin avot...olisi kiva istuskella kytiksellä pakkasilla ja pyyhkii hikkee pois kun on niin kuumaa
Sitten kun huovuttaisi vielä lampaanvillasta sellaset tupla size huopikkaat tai vastaavat....Säkki lampaanvillaa on odotellut työstämistä jo hyvän aikaa.
Hieno kampe kuvassa! _________________ If an archer shoots just for fun he has all his skill.
If he shoots for score his hands tremble
and his breath is uneasy.
If he shoots for a golden price he becomes mad and blind.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa You can attach files in this forum You can download files in this forum