Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
terla
|
Lähetetty: 25.04.2010 15:07 Viestin aihe: Paunamittari Dealextremestä |
|
|
Tilasin tuollaisen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1164
Näitä on useita erilaisia. Hintaan sisältyy postarit Kiinasta Suomeen ja laite on melko varmasti samaa laatua kuin vastaavat erikoisliikkeissä. Hinta on tietysti toinen.
Jos joku innostuu tilaamaan esim. Kiinasta enemmän tavaraa, kannattaa ottaa huomioon että mikäli alv:n osuus ylittää tietyn summan (muistaakseni kympin luokkaa), tavarasta pitää maksaa tullit ja alvit Suomeen. _________________ Ars est immortalis. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
A.Arffman
|
Lähetetty: 25.04.2010 20:40 Viestin aihe: |
|
|
Itellä on samanlainen, ostin kalastusliikkeestä 25e. Ihan toimiva mun mielestä, mittaa myös lämpötilan
Ainut miinus että mittaus lukemat tulee hieman jäljessä niin joutuu jousta pari sekunttia pitämään vedossa että lukema tasaantuu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kaunisvesi
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lehtis
|
Lähetetty: 25.02.2015 04:16 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on myös kuvan kaltainen ja alunperin kg-asteikolla, mutta siihen oli helppo piirustaa lbs-asteikko viiden paunan välein. Bonusta on, että se valehtelee sopivasti, kun yleensä tilleröidessä tuppaa hukkaamaan paunoja tavoitteesta, niin sillä kun teki 70-paunaisen, niin tarkempi mittari näytti 74 valmiilla jäkkärällä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kuhmon Ahma
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lehtis
|
Lähetetty: 25.02.2015 21:20 Viestin aihe: |
|
|
Mulla oli digitaalinen. Ei ole enää. Syy: Kun ei joka päivä tarvitse, tulisi paristot poistaa. Minä en poistanut. Enkä ruvennut jälkiä siivoamaan. Mekaaninen saa rauhassa kerätä pölyä, kun sitten taas joskus tarvitsee. ) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|