Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Thomas Gynn
|
Lähetetty: 14.06.2007 16:38 Viestin aihe: Korjausehdotuksia |
|
|
Korjaisitteko nuo krjotusviheet: Foorumin aloitussivun nimi "hakmisto", ketjussa "vistit", "takisin", tämän viestinkirjoitusruudun (BBCode on) "Päälä".
Kontrollia ketjun sisältöön kun monasti lähtee tarinat melko kauas aiheesta. Asioiden löytäminen olisi näin helpompaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Dan The Master
|
Lähetetty: 15.06.2007 23:14 Viestin aihe: |
|
|
Ällös kitise. Muuten tulee turhia aiheita ja se rasittaa vaan enemmän ihmisiä ku joutuu rassaamaan ees taas. Sitä paitsi toi "takisin" on just the best juttu täällä. Älkää siis korjatko sitä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkekoni
|
Lähetetty: 18.06.2007 10:08 Viestin aihe: |
|
|
Joo, mun piti suomentaa tää foorumi, mutta en jaksanut tehdä loppun, kun tekstiä olikin vähän liikaa joten homma jäi vaiheseen.
PHPBB:n suomennospäkki on kait jo olemassa ainakin olen suomennettuja foorumeita nähnyt, joten voisi asentaa tänne, niin pääsis eroon tosta viritelmästä.
Tietenkin noi kirjoitusvirheetkin voisi korjata, mutta se ei rakaise kaikkia niitä kääntämättömiä juttuja.
Olen joskus hajottanut noita ketjuja, jos aihe vaihtuu, mutta toi voi olla joskus hankalaa, kun osa viesteistä viittaa sekä vanhaan, että uuteen aiheeseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|