Jousi Foorumin päävalikko Jousi
HTML-kopio vanhasta keskustelualueesta
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mielipiteitä foorumista...

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jousi Foorumin päävalikko -> Foorumista
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jylli



Liittynyt: 22 Tou 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 03.07.2008 00:18    Viestin aihe: Mielipiteitä foorumista... Vastaa lainaamalla viestiä

Moro kaikille!

Olen päättänyt siirtyä syrjään foorumilta, mikä tarkoittaa sitä, etten enää sotke turhaan asianharrastajien & -tuntijoiden touhuja tyhmillä kysymyksillä (tämä ei siis ole ironiaa!). Aion kuitenkin seurata foorumia sillä siellä on aivan järjettömän paljon tietoa / kokemusta jousien & välineiden rakentamisesta ja materiaaleista.

Itse jousiammunnan tekniikasta (erityisesti raskaammilla jousilla) ei kuitenkaan mielestäni foorumilla ole paljoakaan annettavaa (ainakaan minulle). Aion kuitenkin jatkossa kiitollisena seurata keskusteluja materiaaleista ym. Tack & adjö Wink !!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ari Rantala



Liittynyt: 23 Lok 2007
Viestejä: 3636
Paikkakunta: Nokia

LähetäLähetetty: 04.07.2008 23:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hmm...Minulla on hieman sama fiilis kuin Jyllillä. Aiheiden spesifiointi liian tarkasti primitiivipuoleen ei oikein toimi jos harrastaa jousiammuntaa laajemmin.

En silti aio heittää pyyhettä kehään. Tämä on yksi alue jousiammunnasta josta olen "tänään" erittäin kiinnostunut ja katson siksi aiheiden ja keskusteluiden karsintaa läpi sormien. Se vain tuntuu jotenkin pöljältä, että en voi "esitellä" teelmiäni täällä kun ne eivät aina ole niin perinteisiä...

Pitää myös ymmärtää...tai ainakin yrittää ymmärtää myös se, että foorumin status on primitiivi ja sellaisena se toimii erittäin hyvin. Jousista ja jousiammunnasta saa halutessaan tietoa hurumykket mutta primitietous on tämän foorumin suola.

Minä jatkan omalla linjallani. Teen nykyteknohömppävekottimen jos se tuntuu mielekkäältä. Tai sitten koitan tehdä jousen ja muut tykötarpeet vaikka käsin pelkästä pajusta Wink

_________________
I sometimes think that God in creating man somewhat overestimated his ability.
-Oscar Wilde-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Simo Hankaniemi



Liittynyt: 08 Hei 2004
Viestejä: 4937
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 07.02.2009 03:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo ei tämä foorumi voi käsitellä jousiammuntaa laidasta laitaan. Silti tämä on nykyiselläänkin laaja-alaisempi kuin käsittääkseni mikään muu suomalainen jousifoorumi. Foorumi on myös kaiketi virein lajissaan Suomessa. Näihin saavutuksiin pitää olla tyytyväinen. Varsinkin kun primitiivinen jousiammunta on pienin nykyisistä jousiammunnan lajeista. Aktiivisia harrastajia ei ole Suomessa tuhansia, ehkä pikemminkin 200-300. Tämäkin määrä edustaa valtavaa edistystä esim. 1970-lukuun, jolloin määrän saattoi varmaankin laskea kahden käden sormilla. Ja saattoi jäädä vielä vapaitakin sormia.

Tajunnanvirtaa-osastolla voi esitellä mistä tahansa materiaaleista tehtyjä jousia, kuten on tehtykin. Tähän ei ole mahdollisuuksia esim. Paleoplanetilla, missä pelkän "lasikuitu"-sanan lausuminen johtaa kriisiin ja mellakkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jousi Foorumin päävalikko -> Foorumista Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com