View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nanook - pakkasen poika
|
Posted: 02.07.2010 21:10 Post subject: Toimintaa Riihimäellä? |
|
|
Kyselee juuri kaupunkiin muuttanut. Jossakin päin on kuulemma maastorata. Peltosaaressa olen käynyt ampumassa pari kertaa, mutta aina on saanut yksin harrastaa. |
|
Back to top |
|
|
mehmed
|
Posted: 04.07.2010 00:05 Post subject: Re: Toimintaa Riihimäellä? |
|
|
Nanook - pakkasen poika wrote: | Kyselee juuri kaupunkiin muuttanut. Jossakin päin on kuulemma maastorata. Peltosaaressa olen käynyt ampumassa pari kertaa, mutta aina on saanut yksin harrastaa. |
Niin siellä toimii Riihijouset ja kannattaa mennä peltosaareen muistaakseni ti,ke (korjatkaa jos olen väärässä) katsomaan siinä kuuden maissa jos paikalla sattuis olemaan joku. |
|
Back to top |
|
|
mehmed
|
Posted: 04.07.2010 00:14 Post subject: Re: Toimintaa Riihimäellä? |
|
|
mehmed wrote: | Nanook - pakkasen poika wrote: | Kyselee juuri kaupunkiin muuttanut. Jossakin päin on kuulemma maastorata. Peltosaaressa olen käynyt ampumassa pari kertaa, mutta aina on saanut yksin harrastaa. |
Niin siellä toimii Riihijouset ja kannattaa mennä peltosaareen muistaakseni ti,ke (korjatkaa jos olen väärässä) katsomaan siinä kuuden maissa jos paikalla sattuis olemaan joku. |
Eli maastorata on siis tuolla riutan laskettelu "keskuksessa" Riutan laskettelurinne. Kormuntie 258, 11910 Riihimäki |
|
Back to top |
|
|
Rakonczay
|
Posted: 05.07.2010 07:37 Post subject: |
|
|
Peltosaaressa pellolta löytää varmimmin väkeä maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 18. Riutassa ei järjestetä yhteistreenejä mutta rata on maastossa käytössä. |
|
Back to top |
|
|
Nanook - pakkasen poika
|
Posted: 05.07.2010 11:34 Post subject: |
|
|
Entäpä jousen rakentelu? Asustelen kerrostalokaksiossa ja jokin veistopaikka olisi hakusessa. |
|
Back to top |
|
|
Rakonczay
|
Posted: 05.07.2010 12:06 Post subject: |
|
|
Tuu käymään tänään peltosaaressa. Vanhemmat seuran jäsenet saa kertoa saako meidän klubin lattialle alkaa tekemään lastuja.
Paikassa on kuitenkin pari isoa työpöytää joita käytetään pääasiassa kahvin juontiin.. |
|
Back to top |
|
|
Nanook - pakkasen poika
|
Posted: 06.07.2010 14:13 Post subject: |
|
|
En eilen ehtinyt paikalle ajoissa. Täytyy yrittää ehtiä aikaisemmin toisena ammuntailtana. |
|
Back to top |
|
|
Rakonczay
|
Posted: 06.07.2010 15:20 Post subject: |
|
|
periaatteessa klubilla jousen väkertämiseen ei kai ole estettä. Tämä on tosin vain yhden vanhan polven harrastajan mielipide. Loppukädessä jos asiasta tulee virallisempi niin tietysti seuran hallitus tekee asiasta päätöksen.
Itse pitäisi mennä syksyllä Jurin kurssille joten olohuonetta parempi vuolupaikka saatatisi kiinnostaa minuakin. |
|
Back to top |
|
|
|