|
Jousi HTML-kopio vanhasta keskustelualueesta
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Caper
|
Lähetetty: 30.06.2006 12:37 Viestin aihe: Aiheiden muokkaus |
|
|
Onko jokin syy miksei itse voi korjata omia kirjoituksiaan jos ja kun huomaa, että tuli painettua lähetä-nappia turhan herkästi ja sitten rukoillaan moderaattoreita korjaamaan omat munimisensa, jotka voisi itse korjata helposti ja ennenkaikkea nopeasti. Vai pitääkö jatkaa rukoilla moderaattoreita edelleen hoitamaan likaiset työt? Kylläkin korjaukset hoituneet omien kokemusten perusteella hyvinkin sutjakasti, kiitos siitä. Sitä vaan itse aina haluaisi säätää niin "pilkut" kohilleen joka asiassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika
|
Lähetetty: 30.06.2006 13:10 Viestin aihe: |
|
|
On ilmeisesti melko korvaamatonta tietoa tällä foorumilla, joten melko turha toivoa muuta. Yksi mahdollisuus on että kyllästyvät korjailemaan, joten aktiivisuutta vain.
Itsekkin olen editointi mahdollisuuden kannalla, ehkä me jo osataan istua sormi perseessä ja käsi pystyssä.
Tässä on luottamuspulaa puolin ja toisin, mutta play the game. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|